12 Aralık 2012 Çarşamba

Özleyeceksin elbet. Keşke diyeceksin. Keşke vazgeçmeseydim. Keşke bırakmasaydım. Keşke onu bu kadar üzmeseydim diyeceksin. Keşke dediğin her şey için pişman olacaksın. Hayatında ilk defa pişman olacaksın. "Ben pişman olmam" derdin ya, "SEN PİŞMAN OLACAKSIN"
"Pişman olacağım şeyler yapmam" derdin ya. İşte anlayacaksın ki hayatında en çok pişman olacağın şeyi yaptın. 
O çok sevdiğim gözlerinden hangi hakla o kadar yaş akıttım diyeceksin. "Seni üzmeye ne hakkım var" derdin ya, hiç hakkın olmadığını o zaman tekrar anlayacaksın. Hakkın olmadığı halde bunu yaptığın için tekrar pişman olacaksın. Keşke diyeceksin. O olsaydı böyle olmazdı diyeceksin. Sevilmeyeceksin ya hani, o olsaydı çok severdi diyeceksin. Aldatılacaksın, üç beş kadının parmak ucundaki maskara olacaksın ya hani, o olsaydı asla ihanet etmezdi diyeceksin. Üzecekler, kıracaklar, yıpratacaklar, bağırıp çağırıp sürekli haklı çıkacaklar ya hani, o bunların hiç birini yapmazdı diyeceksin. Yalan söyleyecekler, üzüp kalbini parçalara bölecekler ya hani, o olsaydı kıyametin kopacağını bilse dahi doğruyu söylerdi diyeceksin. 
Benimle yaşayamadığın onca şey için "SEN PİŞMAN OLACAKSIN"
Ve şimdi bunu okuyorsun ya, okuduğuna yine pişman olacaksın. Çünkü yüzüne vurduğum gerçekler altında ezilip büzüleceksin. Ha, şimdi gururundan yine aramayacaksın ya, sen ilerde yine çok pişman olacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder