5 Aralık 2012 Çarşamba

Unutmuşsun

Duydum, unutmuşsun kara gözlerimi. Unutmuşsun çılgınlar gibi öptüğün ellerimi ve sarıldığında kafanı dakikalarca gömüp derin derin kokladığın boynumun kokusunu.

Gördüm, unutmuşsun sen bana bakmayı. Böyle mi bakardın oysa? Gözlerinle severdin beni. Unutmuşsun sen beni, yoksa böylemi selamlaşırdık, kucak dolusuyduk. Belli sen değilsin bu, unutmuşsun sen olmayı, sanki veda öpücüğümde ağlayan adam değilsin. Ellerimi boynuna dolayıp yüzüne yaklaştığımda burnumu ısırıp canımın yanışına, mutlulukla hüzünü karıştırıp çıkardığı tebessümde aşkı saklayan adam değilsin.

Gözlerinin yeşili aynı olmasına rağmen, yüreğinin sıcaklığı aynı değil. Gülüşün aynı olmasına rağmen, gözlerin onlara eşdeğer değil. Sen gülerken gözleriyle dünyaları bahşeden adam, kalbinin derinliklerinde sakladığın sevgimi bana geri ver. Ben bunu değil; esmer tenini hissettiğimde kalbimi beynimin her hücresinde bin bir hızda çarptırıp, beni aynı anda delice öldürüp dirilten adamı sevdim. Şimdi hemen seneler önce aldığını yerine koy ve çek git.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder